Skaczące Jabłuszko (beta)

Wild Arms


Kliknij aby powiekszyc




[1]  [2]  [3]  [QUESTY] 



ADLEHYDE


Emma założy Agencję Wywiadowczą Emmy (Emma Intelligence Agency). Idź do miasta i dokonaj kolejnej kontrybucji pieniężnej na rzecz miasta. Tym razem 3000 Gella. Wyjdź z miasta i płyń do Rosetta Town.

ROSETTA TOWN


Odkrycie drogi przez Wir zajęło mi naprawdę kupę czasu. A oto rezultat.

Pogadaj z Burmistrzem Hernandezem. Dowiesz się informacji i wirze, któy oddziela Inner Sea od Outer Sea. To siedziba Lucadii - Guardiana Oceanów. Wsiadaj na statek i najedź na Wir. Znajdziesz się w siedzibie Lucadii.

DRAGON SHRINE


Idź najpierw w lewo i po schodkach. Następnie po kolejnych schodkach jeszcze niżej. Schodki po lewej u góry zaprowadzą cię do miejsca z MAGIC CARROT i LUCKY CARD. Wracaj do poprzedniego miejsca i użyj schodów po środku na dole. Dojdziesz do kolejnej zagadki związanej z kamyczkami.

Początkowe ustawienie kamyczków wygląda następująco.



Przy każdym kamieniu masz numerek, aby było jasne, który kamień i gdzie mamy przesunąć. Będę używał takich określeń jak wysepka z wodą (łatwo się zorientować, są trzy w gónym i dolnym rzędzie i cztery w środkowym).

Zaczynamy:

Przesuń kamień 1 w lewo. Zejdź jeden rząd w dół. Przesuń kamień 3 w lewo. Zejdź jeszcze jeden rząd w dół. Przesuń kamień 5 w prawo i idź w dół i lewo do wyjścia.

Na tym obszarze jest SAVE POINT. Idź po schodach na dole po prawej. Idź w lewo. Idąc do góy mijasz kolejne odnogi w lewo i w prawo. Każdą z nich odwiedzimy. Idź w pierwszą (w lewo). Przesuń kamień na samą górę. Wyjmij CREST GRAPH ze skrzyni.

Druga odnoga biegnie w prawo. Przesuń górny kamień w prawo do końca. Przesuń dolny w lewo i do góy. Obejdź środek i przesuń ten kamień w lewo. W skrzynce - CREST GRAPH.

Trzecia odnoga w lewo. Przesuń górny kamień odrobinę w prawo, aby znalazł się na wprost wejścia. Przesuń dolny maksymalnie w lewo i dosuń go do dołu. Teraz drugi kamień maksymalnie w prawo i do góry. Kolejny CREST GRAPH.

Czwarta odnoga znowu w prawo. Przesuń kamień odrobinkę do góry, tylko aby zrobić sobie przejście w prawo (niech na góze zostanie przejście w lewo). Dosuń kamień po prawej do dołu. To samo zrób z kamieniem po lewej. Na końcu dosuń środkowy kamulec do góry. Zdobędziesz SHINING CAPE.

Piąta odnoga na samej górze w lewo i ostatnia zabawa z kamyczkami (najtrudniejsza). Przesuń jeden ze środkowych bloków, np. lewy, aby uzyskać przejście i aby na góze zostało przejście. Przesuń lewy kamień w dół (nie do końca) i w lewo. Prawy przesuń w dół(też nie do końca) i w prawo. Reszta jest prosta. Oba środkowe muszą się znaleźć na swoich miejscach. Prawy bezpośrednio przesuń w prawo, a lewy w lewo i do dołu. Weź TOOL: VASE dla Cecilii.

Wróć do obszaru z Save Pointem. Idź na górę. Ugaś ogień i naciśnij przycisk. Idź w lewo. Przesuń pierwszy dolny kamień o połowę w prawo. Idź do góry i przesuń drugi górny kamień do oporu w prawo. W dół i przesuń dolny drugi kamień w prawo. Idź w dół, gasząc po drodze ogniska zapalne. Znajdziesz DUPLICATOR.

Wróć do poprzedniego pomieszczenia i wybierz drzwi po prawej. Przesuń górny blok jedno pole w lewo. Potem drugi dolny w lewo do oporu. Potem drugi górny w lewo do oporu. Idź do góry. Podejdź do świecącej się jasnym blaskiem niebieskiej kuli. powita was Sea Dragon. A raczej to Sea Guardian - Lucadia. Ale - do tego zdążyliśmy się już przyzwyczaić = w najmniej oczekiwanym momencie pojawia się kolejny przedstawiciel rasy demonów - Lady Harken. BOSS.

BOSS:Harken
ATAKI:Laser Silhouette!
Guilty Blade!
EXP:2200 EXP
KASA: 

Po walce Jack nauczy się nowego Fast Draw - Guilty Blade. Dostaniesz też TRITON RUNE (Lucadia Guardian). Wracaj na statek. Od tej pory Outer Sea (Morze Zewnętrzne) stoi otworem. Płyń na południe, gdzie dotrzesz do Isolated Guild. Znajduje się ona na wielkiej wyspie (dostęp od strony wschodniej - wyląduj na plaży, a potem w lewo i dół na polankę w pobliskim lesie).

ISOLATED GUILD


Możesz tutaj nauczyć się nowych, zaawansowanych czarów (wg moich obliczeń powinieneś mieć w tym momencie 7 wolnych Crest Graph'ów i wszystkie wyuczone podstawowe czary z Gildii Magii). Najważniejszy jest czar Teleport, dzięki któremu możesz teleportować się do znanych miast i niektóych miejsc. Pogadaj z kobitką po prawej. Da ci napój do wypicia.

Pogadaj z kobitką w czarnym płaszczu, a przeniesie się do Adlehyde, aby tam założyć Gildię Zaawansowanej Magii. Yeah!!! Wyjdź z Isolated Guild. Idź na zachód do Ancient Arena.

ANCIENT ARENA


Możesz tu znaleźć:

  • DUPLICATOR (beczka)
  • FULL REVIVE (beczka)
  • POWER APPLE (beczka)

Idź przejściem po prawej od głównego hallu i dojdź do miejsca, gdzie schody prowadzą w górę i w dół. Idź na górę i otwórz drzwi Duplicatorem. Znajdziesz tam trzy CREST GRAPHy. Wracaj na statek.

Popłyń na południowy wschód na wyspę znajdującą się nad Arcticą (nad lądem, gdzie była Photosphere). Jest to wyspa pokryta śniegiem. Wyląduj na plaży i idź na południe. Dotrzesz do lokacji Snow Ravine

SNOW RAVINE


Podejdź do kamienia, a dostaniesz ICE RUNE (Aru Sulato Guardian). Dalej płyń statkiem na południowy wschód (kawałek) na wyspę, której nie ma na mapie. Jest ona na granicy mapy na wysokości południowego cypla wyspy, gdzie jest Photosphere. Wyjdź na plażę i znajdź lokację Deserted Island.

DESERTED ISLAND


Znajdziesz HEAVENS RUNE (Solus Emsu Guardian). Płyń do Arctica'i. Wysiądź na plaży koło Court Seim i użyj Earth Golema, aby się dostać do Photosphere (a raczej miejsca, gdzie ona była).

PHOTOSPHERE


Znajdziesz tam STAR RUNE (Rigdobrite Guardian). Wracaj i wsiadaj na statek. Koło Court Seim w wodzie pływa CREST GRAPH. Płyń wąską cieśniną między lądami. Wyląduj na plaży i idź w dół. Przejdź przez most i znajdź lokację Forgotten Ruins.

FORGOTTEN RUINS


W środku w beczce jest BULLET CLIP, a na stole leży OCARINA (instrument do przyzywania Golema). Wróć do miejsca, gdzie zostawiłeś statek, ale nie wsiadaj na pokład, tylko stań przy brodzie prowadzącym na północ (na plaży). Użyj Ocarina, aby przywołać Earth Golema. Przejdź przez bród, a dotrzesz do kolesia, który sprzedaje nowe bronie i zbroje (całkiem niezłe). Popłyń statkiem do Court Seim. Zostaw satek na plaży i teleportuj się do Adlehyde.

ADLEHYDE


Dokonaj kolejnej kontrybucji pieniężnej - 5000 Gella. Teleportuj się do Baskar Village. Wsiądź na statek i popłyń w prawo. W butelce znajdziesz DUPLICATOR. Kolejny DUPLICATOR znajdziesz w butelce na wchód od Curan Abbey.

Teleportuj się do Court Seim. Wsiadaj na statek i płyń na południowy wschód. Znajdziesz plażę. Wyląduj i idź do jaskini - Wandering Isle.

WANDERING ISLE


Tutaj dopiero jest zabawa przy użyciu Grapple. Idź po schodach do góry. Na rozwidleniu idź w prawo. Używaj Grapple, aby przedostawać się z wysepki na wysepkę. Idź cały czas w lewo i do jaskini. Wyjdziesz z drugiej strony na kolejną zabawę z Grapple.

Idź kolejno do góry, w lewo, dół/lewo, lewo. Skrzynkę po prawej otwórz za pomocąHanpana - SIOUX PONCHO. Dalej cofnij się w prawo, góra/prawo i prawo.

Następnie skacz do góry, na zachód i na północ ponownie. Na wschód po CREST GRAPH. Dalej do góry, a potem cały czas na zachód po MAGIC CARROT. Dwa razy w dół/prawo po RED JACKET (Hanpan). Wracaj do miejsca, skąd wziąłeś Magic Carrot. Idź na górę i przeskocz na północny wschód. Cały czas do góry i od razu w lewo do wyjścia.

Możesz zeskoczyć po lewej do SAVE POINTu. Zeskocz niżej i do wyjścia. Obok masz bród. Wezwij Golema i go przekrocz (bród, nie Golema). Znajdziesz Dead Sanctuary.

DEAD SANCTUARY


Zgaś wszystkie ognie przy pomocy Vase. W środku przesuń srebrny posąg po prawej do góry. Idź do góry. W następnej komnacie przesuń prawy posąg w lewo na środek. Przesuń lewy w lewo i idź lewym dolnym przejściem po WISE SLATE. Wróć do poprzedniej komnaty, przesuń środkowy posąg i wysadź ścianę. Wejdź w nowo otwarte przejście.

Idź dalej i zgaś ogniki. Następnie przesuń posąg na wielką płytę(przycisk). W pomieszczeniu z trzema posągami spraw, aby na środkowym przycisku znalazł się lewy posąg. Otworzy to prawe drzwi. W środku znajdziesz MYSTIC APPLE. Idź dalej w dół po schodach i do góry. Jeśli okrążysz jezioro dotrzesz do kolejnego MYSTIC APPLE. Wyjdź północnymi drzwiami.

Na rozwidleniu idź w lewo i do dołu po ELDER SCROLL. Znajdź drogę do prawego dolnego rogu, to znaczy idź od pierwszego rozwidlenia maksymalnie w lewo, potem w dół, prawo i do góry. W skrzynce jest CREST GRAPH. Idź w dół, lewo i maksymalnie do góry, a potem ścieżką wzdłuż ściany w lewo.

Kolejne rozwidlenie i tym razem w lewo i do góry. Zejdź w dół po schodach. W tym pomieszzeniu są trzy tabliczki na ścianach - przeczytaj je wszystkie. Wyjdź wyjściem po prawej stronie. Idź na dół.

Kolejna komnata. Idź w dół i na drugim rozwidleniu w lewo. Potem do góry do tabliczki. Wyjdź wyjściem u góry. Idź jedyną drogą naokoło, a potem w prawo po MYSTIC APPLE i dalej do góy po MYSTIC APPLE. Potem w lewo i do góry.

Zgaś ognie. Przejdź przez środkowe drzwi. Druga komnata - drzwi środkowe. Trzecia - lewe. Potem nie masz wyjścia.

Pamiętając podpowiedzi, ustaw czerwony posąg na lewym przycisku, niebieski na prawym, a żółty - na środkowym. Następnie wysadź zielony i idź dalej. Dotrzesz do SAVE POINTu. Po prawej jest LUNAR ROD.

Idź do góry i za pomocą Tear Drop otwórz drzwi. BOOMERANG AGAIN!!! BOSS!!! Jedna z trudniejszych walk w grze!!!

BOSS:Boomerang + Luceid
ATAKI:Double Boomerang Dynamic! (Boomerang)
Large Moon! (Luceid)
Crescent Fang! (Boomerang)
Black Fang! (Luceid)
Purple Electric! (Luceid)
EXP:5500 EXP
KASA: 

Idź do przodu i weź GODDESS IDOL, DRAGON IDOL i LION IDOL. Cecilia dostanie High Guardian Force. Idź dalej na północ. Kolejny test dla Jacka. Kolejny - Shadow Bind. Wyjdź z Dark Sanctuary. Idź do Adlehyde.

ADLEHYDE


Kolejna kontrybucja - 10000 Gella. Teleport do Milama Village, a stamtąd na północ wzdłuż wybrzeża. Dopłyń do wyspy na lewym skraju mapy (na północny wschód od Deserted Island) - spora wysepka na mapie. Jest tam Demon's Lab.

DEMON'S LAB


Scenka z Lady Harken i Alhazad'em.

Idź do góry. Wysadź generatory pola po obu stronach i idź dalej. Dojdziesz do windy. Do góry po schodach. Idź do góry i zejdź po długiej drabinie. W pomieszczeniu znajdziesz BAZOOKA - ARM.

Wracaj i idź w lewo. W dół po kolejnej drabinie, REVIVE FRUIT ze skrzyni i kolejna winda. Po jej opuszczeniu idź w lewo. Znajdziesz tam skrzynki z POTION BERRY i ENERGY SABER. Następnie idź w prawo po 2x POTION BERRY i MEGA BERRY. Teraz czas na drzwi środkowe. SAVE POINT i kolejna winda.

Po wyjściu z niej idź przed siebie. Dojdziesz do ogromnych drzwi. Hasło brzmi Demon Gate. Można się go dowiedzieć z ostatniego pomieszczenia po prawej. Wybierz kolejno 'Next parameter' x2 i 'Change data', a potem 'Display data'. Potem 'Enter'. Ale możesz powalczyć w pokojach dla zdobycia doświadczenia. Otwórz wielkie drzwi i wejdź do środka.

Dojdziesz do Lady Harken - BOSSa. Wiesz, że czeka ciękolejna walka.

BOSS:Harken
ATAKI:Magnum Fang!
Asrael!
EXP:3400 EXP
KASA: 

Dowiesz się, że Lady Harken to... Dostaniesz Fast Draw - Magnum Fang. Na górze po obu stronach w skrzynkach są BULLET CLIP. Sprawdź komputer. Włącz go (YES). Dowiesz się paru ciekawych rzeczy o zamiarach demonów.

Wracaj do Save Pointu. Zapisz grę i uciekaj z Demon's Lab. Przy wyjściu spotkasz Zeikfrieda. Zostaniesz teleportowany do Gate Generator.

GATE GENERATOR


Stoczysz walkę z BOSSami.

BOSS:3x Amplifier
ATAKI:Sleep
Confusion
Slow Down
EXP:9000 EXP
KASA:2754 GELLA

Po lewej znajdziesz BULLET CLIP i 2x MAGGIC CARROT. Idź w lewo do SAVE POINTu. Potem w prawo i do dołu do wyjścia. Idź przed siebie. Idź lewymi drzwiami (prawe na razie zamknięte). Idź na dół po HEAL BERRY. Wracając Zed zniszczy kładkę. Użyj na nim Grapple, a potem go goń. Idź za nim.

Idź na dół. Zed naelektryzuje podłogę, więc użyj Skates, hehe. Na rozwidleniu na północ - wyłącz dźwignię. Potem na dół i do dolnego prawego rogu. Przesuń tam dźwignię. Potem w dół środkową ścieżką do kolejnej dźwigni. Użyj jej, a potem Grapple na kolumience. Teraz idź w dół i w lewo po BULLET CLIP, SECRET SIGN i CREST GRAPH.

Wracaj do rozwidlenia i idź w prawo. Potem do góry. Pierwsze drzwi po lewej zawierają POTION BERRY x2 i FORCE UNIT. Wyjdź z pomieszczenia i po schodach po lewej. Dalej w dół i drzwiami na południe.

Uważnie śledź Zed'a. Idź tam, gdzie on (nie zapomnij o NECTAR). Najpierw użyj dźwigni jak on (między dwoma rurami), a potem przejściem.

Dojdziesz do pokoju z kilkoma drzwiami. I kilkoma dźwigniami. Najpierw pociągnij pierwszą, potem drugą, potem trzecią. Wyjdź i wróć i pociągnij drugą ponownie. Następnie czwartą. Wejdź w drzwi. Komnata z SAVE POINTem. Na północy czeka kolejny BOSS (i nie jest to Zed!). Walka z Golemem.

BOSS:Diablo
ATAKI:Flame Shooter!
Crimson Storm!
Rolling Attack!
EXP:4000 EXP
KASA:7000 GELLA

Wróć się, zapisz grę i idź na górę. Jako hasło wpisz cokolwiek. Dalej idź, gdzie czeka Zeikfried. BOSS.

BOSS:Zeikfried
ATAKI:Glumzamber!
Zeik Impulse
Negative Rainbow!
EXP:5000 EXP
KASA: 

Po całej akcji Zeikfried stworzy czarną dziurę, kta będzie próbowała was pochłonąć. Rudy odetnie sobie rękę. Znajdziesz się w przestrzeni międzywymiarowej. Uratuje was moc Tear Drop. Okaże się też, że Rudy jest... maszyną!!!

Scenka z Zeikfriedem i ... odrodzoną Matką??????

ADLEHYDE


Emma próbująca uleczyć Rudy'ego. Udaj się do Rosetta Town.

ROSETTA TOWN


Idź do Mariel (Elw'iej dziewczynki) i porozmawiaj z nią. Udacie się razem do Forest Mound.

FOREST MOUND (FILGAIA)


Idź do góry. Gdy już się przeniesiesz, idź w dół. Spotkasz Elwy. Zabiorą was do wioski, gdzie od Emiko dowieszsię prawdy o Rudy'm i Projekcie Holmcross. Potem przeszukaj wioskę.

TARJON VILLAGE


Znajdziesz:

  • MAGIC CARROT (beczka)
  • AGILE APPLE (beczka)
  • BLUE RIBBON (beczka)
  • MEGA BERRY (beczka)
  • MYSTIC APPLE (beczka)
  • SUNBIRD HAT (beczka)

W domu w prawej górnej części wioski jest czterech Panów Starszych. Od drugiego z lewej ostaniesz klucz do Forest Prison - SPIRIT KEY.

Wyjdź z wioski i idź do Forest Mound (na północny zachód od wioski).

FOREST MOUND (ELW DIMENSION)


Dojdź do dwóch, stojących samotnie głazów, a potem skręć w prawo. Dojdziesz do polanki. Stamtąd idź na dół po skrzynkę z FULL LIBRA.

Wróć do polanki na południe od dwóch głazów. Dalej idź w lewo, ale nie wychodź na polankę, tylko wcześniej odbij do góy (droga jest niewidoczna). Idź dalej do góry i w lewo po dwa CREST GRAPHy. Wyjdź z Forest Mound i idź na południe do Forest Prison.

FOREST PRISON


To jest pierwsza lokacja w Wymiarze Elwów, w której spotykasz potworki. Lokacja ta jest dziwna, bo poszczególne jej części są ze sobą połączone.

Idź w lewo, a potem w dół. Miniesz pieska (lub wiewiórkę, ale chyba to pies, bo takie same łażą tatałajstwa po Tarjon Village). Idź dalej na dół i na pierwszym rozwidleniu skręć w prawo. Na kolejnym rozwidleniu idź do góry. Po lewej jest skrzynka z CREST GRAPH.

Idź w prawo, a na skrzyżowaniu dróg idź do góry po PRAIRIE COAT. Cofnij się do skrzyżowania i idź w prawo po WARRIOR VEST. Dalej do góry do kolejnego skrzyżowania.

Idź w prawo po CREST GRAPH. Cofnij się do skrzyżowania i idź do góry. Weź ze skrzynki MIRAGE COAT. Idź w prawo i w pierwszym możliwym miejscu w dół. Potem po małych schodkach w dół i w lewo. Dojdziesz do Wielkiej Skrzyni. Otwórz ją za pomocą Spirit Key.

Wracaj w lewo (na razie nie idź za świecącą kulką) i cały czas w lewo, a potem do góry. Skrzynka z CREST GRAPHem i SAVE POINT. Potem idź tam, gdzie poleciało światełko - od wielkiej skrzyni cały czas w prawo, a potem do góry. Dojdziesz do jeziorka, gdzie objawi się Odoryuk - Guardian Życia. Dostaniesz LIFE RUNE (Odoryuk Guardian). Teraz idź do ostatniego rozwidlenia. Idź w górę, lewo i dół. Dojdziesz ponownie do skrzyżowania dróg.

Idź teraz w dół, na kolejnym rozwidleniu w dół. Idź odrobinkę w prawo i od razu w dół. Na kolejnym w prawo do skrzynki z CREST GRAPH.

Teleportuj się do wyjścia. Idź do pierwszego rozwidlenia i idź w prawo i w dół. Dojdziesz do piątego już tutaj CREST GRAPHu. Wróć kawałek do góry i idź w lewo.

Na pierwszym rowidleniu do góry. Potem kolejno w prawo i maksymalnie do góry. Następnie w lewo i maksymalnie w dół. Dotrzesz do południowego wyjścia.

Idź na południowy wschód do Vassim's Lab (trzeba przejść przez most).

VASSIM'S LAB


W środku pobuszuj troszkę po:

  • MEGA BERRY (beczka)
  • DUPLICATOR (beczka)
  • MAGIC CARROT (beczka)
  • HYPER GEAR (beczka)

Pogadaj z Vassim'em. Potrzebujemy 'Life Force' Guardiana i 'Illusion' Guardiana. Wspomni coś o książce - De Le Metalica. A gdzie do tej pory mieliśmy do czynienia z książkami - w Curan Abbey (Sealed Library).

Wracaj do Filgai (przez Forest Mound) i idź do Adlehyde.

ADLEHYDE


Pieniązki wpłacamy jak poprzednio - tym razem 20000 Gella. Następnie wędrujemy do Curan Abbey.

CURAN ABBEY


Znowu użyj Tear Drop, aby się dostać do Sealed Library.

SEALED LIBRARY


W środku znajdź książkę o nazwie De Le Metalica. Jest ona w sali z bossem w regale po lewej stronie. Przeczytaj ją (YES). Zostaniesz wessany do środka.

DE LE METALICA


Idź w dół po schodach i wejdź w drzwi. Kolejne schody i drzwi. Kolejne drzwi otworzysz, robiąc dwa kółka chodząc w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara. Przy każdym kółku sprawdzaj, czy drzwi są otwarte, a gdy się w końcu otworzą, idź dalej.

Idź w prawo po schodach i przeczytaj 'Earth' - książkę. Dojdź do kolejnych drzwi. W następnym pomieszczeniu idź w dół i przeczytaj 'Water'. Potem do góy, gdzie przeczyatj 'Fire' - dwie kolejne książki. Wyjdź lewymi drzwiami.

Miniesz SAVE POINT. Idź w prawo. Po schodach na górę i na dół dotrzesz do dwóch pomieszczeń. Środkowe drzwi na razie zostaw w spokoju. Idź na górę do pięciorga przejść i regałów. Przeczytaj wszystkie książki. Idź teraz do dolnych drzwi i otwórz skrzynki numer trzy i cztery (licząc od lewej). Teraz przejdź przez środkowe drzwi.

Idź w lewo po schodach i do dołu po 'Wind'. Wejdź w drzwi. Po drodze przeczytaj 'Lightning'. Idąć dalej znajdziesz 'Sacred', 'Nothingness' i 'Illusion'. Kiedy zbierzesz ostatnią księgę, Jack nauczy się nowego Fast Draw - Phazer Zapp.

Dojdziesz do pary drzwi. Wybierz najpierw lewe, a potem kolejno prawe, prawe, lewe, prawe. Idź przed siebie schodami naokoło. Dotrzesz do koleia Duras Drum. To Guardian Iluzji Guardian of Illusions). Dostaniesz HADES RUNE (Duras Drum Guardian). Wyjdź z biblioteki, i w ogóle z Curan Abbey. Udaj się do Elw Dimension do Vassim's Lab.

VASSIM'S LAB


Pogadaj z Vassimem (jest w piwnicy). Po operacji idź na piętro do Rudy'ego i z nim pogadaj. Wejdziesz do jego snu. Po kilku scenkach dojdzie do... walki. BOSS.

BOSS:Elizabeth
ATAKI:Flash Bomb!
Darkness
Silence
Zero Armor Attack!
EXP:6000 EXP
KASA: 

Po walce przedmiot o nazwie Goddess Idol (który wcześniej znalazłeś) zamieni się w LOVE RUNE (Raftina Guardian).

Porozmawiaj z Vassimem jako Rudy. Dostaniesz Fury Shot Force. Idź za dom i wysadź skrzyneczkę u góry po lewej, a dostaniesz SECRET TOOL. Wracaj do Filgai.

Spróbuj wyjść z Forest Mound. Pojawią się Jane i McDullen. Automatycznie znajdziesz się w Adlehyde.

ADLEHYDE


Po krótkiej rozmowie z Emmą dostaniesz statek powietrzny - 'Protowing'!!! Udaj się do Memory Temple.

MEMORY TEMPLE


Jako postać wiodącą ustaw Jacka. Podejdź do maszyny i jako hasło wpisz 'Emiko'. Wejdź w drzwi. Idź w prawo (olej teleport). Otwórz drzwi za pomocą Tear Drop. Weź dwa CREST GRAPHy i HOLY PARASOL. Wracaj do Protowinga.

Leć na północ od Curan Abbey, gdzie znajdziesz Heaven Corridor (na wysokości Adlehyde, tylko, że na zachód od miasta).

HEAVEN CORRIDOR


Otwórz drzwi Duplicatorem. Wejdź po drabinie i użyj Tear Drop przy niebieskim trójkącie na ścianie. Wejdź po drabinie i idź do góry. Znajdziesz kolejne drzwi na Duplicator. Za nimi są dwa CREST GRAPHy.

Teraz znajdź drabinę po prawej (przejście jest wąskie, ale widoczne). Wejdź na górę i przeszukaj wazy (niebieskie). W jednej z nich jest przycisk (YES). Zejdź na dół, idź w dół i w lewo. Na końcu do góry. Koło drabiny (po prawej) jest skrzynka z MAGIC CARROT. Do góy po drabinie.

Wejdź do środka. Idź wyjściem (uważaj na pułapki - teleportują do wejścia). Najlepiej wzdłuż lewej ściany. Na zewnątrz idź w lewo i dół po NECTAR. Potem w górę po drabince. Kolejne drzwi na Duplicator.

Uważaj, aby iść wzdłuż ściany, a nie środkiem, bo zostaniesz teleportowany do wejścia. Ta skrzynka, co ją widzisz, jest podchwytliwa - przed nią jest pułapka, więc Hanpan się przyda. W środku jest CREST GRAPH. Idź dalej w prawo i taka sam sytuacja - Hanpan i CREST GRAPH.

Idź cały czas w prawo. Uważaj, po po lewej stronie samotnej kolumny jest teleport. Potem do góry do drabinki.

Aby rozwiązać najbliższą zagadkę (która jest lekko mówiąć wkurwiająca). Idź w lewo naokoło, a potem użyj lewego pasa transmisyjnego, podjedź do kryształu i voila.

Kolejne pomieszczenie. Użyj lewego pasa transmisyjnego i wysiądź w prawo. Idź do oporu w prawo i użyj prawego pasa. Całą zabawa polega na tym, aby Zielony Kamyczek zablokował się między fioletowymi kamieniami u góry. Dość proste.

Trzecia komnata - ostatnia. Jedno okrążenie na pasch transmisyjnych i zrób kółeczko na przewężeniu po lewej (czego Zielony Kamyczek nie zrobi), a potem po pasie transmisyjnym - koniec.

Nie idź na sam szczyt, ale stań pomiędzy dwoma drzewami. Użyj Tear Drop. Pojawi się Dhee i obdaruje Cecilię Dual Cast Force. Do wyjścia.

Wsiadaj na Protowinga i leć do dolinki na zachód (północny zachód) od Court Seim (łatwo się zorientować, bo można do niej dotrzeć tylko z powietrza). W sumie chyba łatwiej dolecieć tam kierując się na południe od Arctici. Znajdziesz miejsce o nazwie Gemini's Corpse.

GEMINI'S CORPSE


Wejdź po schodach i wysadź ścianę na górze. Otwórz skrzynkę, a Jack dostanie od Equitusa - Guardiana Miecza - nowy - Cosmic Nova. Wróć do poprzedniego pomieszczenia i wybierz zejście na dół.

Idź po schodach w dół. Na dole zobaczysz drzwi, a obok nich ścianę do wysadzenia. Wysadź ją. Wejdź do środka i ugaś ogień Vase. Na sarkofagu znajdziesz JEWEL. Wracaj i idź w prawo drzwiami.

Po lewej kolejna ściana do wysadzenia, a za nią - JEWEL. Wracaj i idź w prawo do końca korytarza. Wejdź w ostatnie drzwi i weź CREST GRAPH i BLACK PASS. Teraz wracaj i wybierz drugie drzwi. Na dół.

Po lewej jest złota skrzynka. Hanpan i MAGIC CARROT. Po prawej natomiast jest kolejna ściana - do wysadzenia ofkoz. Za nią jest sarkofag. Użyj na nim Jewel (YES), a odsłoni przejście. Rudy znajdzie nowy ARM - PHASER. Wracaj na dół (po drodze zabierz Jewel) i w dół.

Ugaś ogień Vase, a potem użyj Hanpana i stałeś się posiadaczem LUCKY CARD. Idź dalej w lewo, włóż Jewel w sarkofag i dalej.

Wyjdź z pomieszczenia, a po lewej znajdziesz POUCH. Idź w prawo i wejdź w następne drzwi. W skrzyni znajdziesz MEGA BERRY. Wysadź ścianę. Jewel na sarkofagu i w dół. Ugaś oba ognie i weź oba JEWEL z obu sarkofagów. Wracaj na górę, zabieraj Jewel i wróć do pomieszczenia poniżej i idź w prawo. Przejdź przez drzwi.

Wybierz pierwsze drzwi na południe. Ugaś trzy ognie i włóż Jewel do sarkofagu. Wracaj i wybierz prawe drzwi. Ugaś ognie i idź dalej.

Za drzwiami wiodącymi na południe masz SAVE POINT. Wracaj, idź w prawo i w dół. Dalej niech w obu sarkofagach znajdą się Jewel. Odsuną się. Wejdź i spadnij na dół )i tak spadniesz). W skrzyni jest TOOL: POWER GLOVE dla Rudy'ego.

W następnej komnacie nadszedł pierwszy czas na użycie rękawicy. Użyj jej na obu posągach, a zrzucisz skrzynki, kte otwórz Hanpanem. Są w nich DUPLICATOR i AMBROSIA. Za każdym sarkofagiem są ściany do wysadzenia, aby zdobyć dwa SECRET SIGN.

Idź dalej. Użyj Power Glove na fioletowej kolumience i przeskocz na drugą stornę (Grapling Hookiem ofkoz). W następnym pomieszczeniu jak podniesiesz GEMINI CIRCUIT zaatakuje BOSS.

BOSS:Mech Drake
ATAKI:Resonance Wave!
Silence
Laser Breath!
EXP:6000 EXP
KASA:7000 GELLA

Użyj teleportu. Wracaj do Adlehyde.

ADLEHYDE


Idź do zamku. Dowiesz się, że druga drużyna ma kłopoty. Sweet Candy zaatakowana przez jednego z Golemów - Leviathana. Bul, bul, bul... Idź do Ship Graveyard.

SHIP GRAVEYARD


Wiesz co jest na plaży? GEMINI CIRCUIT ze Sweet Candy! Wracaj do Adlehyde.

ADLEHYDE


Daj oba G.C. Emmie. Dostaniesz ulepszoną wersję Protowinga - nareszcie można latać nad górami. Yeah!!! W całym przedsięwzięciu pomogli uczniowie mistrza Zepeta - Matthew, Lilud, Norman, Tokanak, Nicholi.

Leć do małej dolinki za górami za lasami na północny wschód od Adlehyde. Jest to zaraz obok Giant's Cradle (na wschód). Wyląduj w otoczonej górami dolince i znajdź lokację (niewidoczna) - Ancient Altar.

ANCIENT ALTAR


W środku dostaniesz SWORD RUNE (Equitus Guardian). Wracaj do Adlehyde.

ADLEHYDE


Idź do sklepu z bronią i przedmiotami. Użyj na regale z książkami Black Pass. Dostaniesz się do Black Market.

Potem leć w kierunku Tripillar. Na południe od niego jest (otoczone górami) Pandemonium.

PANDEMONIUM


Idź do góy i po schodach. Idź cały czas do góy po MIND GEM. Potem w dół. Dojdziesz do zamkniętych niebieskich drzwi. Naciśnij niebieski przycisk na ścianie (ten w kształcie kryształu) i idź dalej.

W lewo idąc SAVE POINT napotkasz. Wcześniej (w tym samym pomieszczeniu) jest skrzynka po lewej z MEGA BERRY. Idź do góry drzwiami nad SAVE POINTem. Potem w prawo i do góry. Spotkasz Lady Harken (Elmina), Alhazada i... BOSSA.

BOSS:Turask
ATAKI:Horn Spike!
Poison Breath!
Shield
Cut Down!
EXP:6000 EXP
KASA:28400 GELLA

Znajdziesz się w więzieniu. Pogadaj z Hanpanem. Czas na popis jednej myszy!!! Idź do góry. Na pierwszym rozwidleniu w dół, a potem małym przejściem wyjdź do komnaty z mnóstwem cel. Idź do góry i do kanału wentylacyjnego. Po długiej drodze wybierz rozwidlenie do góry. Wyjdziesz w pomieszczeniu z trzema niebieskimi przyciskami. Idź po schodach po prawej i dojdziesz do dźwigni. Naciśnij ją. Czas popracować jako Jack.

Wyjdź z celi i idź drzwiami do pomieszczenia z mnóstwem cel. W lewej dolnej jest MAGIC CARROT (dzbanek). W dolnej środkowej jest LUCKY CARD(dzbanek). Teraz idź do gónego rzędu, gdzie w dzbankach znajdziesz SECRET SIGN (środkowa) i MAGIC CARROT (prawa). Wyjdź drzwiami po prawej. Dojdziesz do zamkniętych drzwi.

Czas na Cecilię. Idź schodami w dół i wejdź w pierwsze pomieszczenie u góry. Naciśnij kryształ na ścianie, aby zmienił swój kolor na niebieski. Wracaj do Jacka.

Idź dalej po schodach i potem w prawo. Naciśnij przycisk. Przełącz znowu na Cecilię i niech kryształ na ścianie zaświeci się pomarańczowym blaskiem. Idź w lewo. Podejdź do zamkniętych drzwi.

Znowu Jack. Idź na dół. Potem w lewo. Naciśnij kryształ, aby zmienił kolor. Znowu Cecilia. Idź przed siebie. Po drodze naciśnij przycisk i idź dalej. Dojdziesz do prawego z trzech niebieskich kryształów.

Przełącz do Jacka, niech kryształ będzie pomarańczowy. (W tym pomieszczeniu jest ściana do wysadzenia - zapamiętaj to!) Idź dalej i stań na lewym niebieskim krysztale.

Teraz czas na Rudy'ego. Biegnij przed siebie. Droga wiedzie do czerwonych zamkniętych drzwi (na końcu korytarza). Nie przechodź na razie przez te po prawej, bo prowadzą do BOSSa.

Przełącz na Jacka. Niech wróci do miejsca, gdzie na ścianie jest kryształ. Zmieni kolor. Przełącz na Rudy'ego. Idź przed siebie i w lewo do ostatniego niebieskiego krzyształu (jeśli Jack nie stoi na nim, to przełącz na niego i wróć na niebieski kryształ podłogowy).

Gdy już wszystkie postacie staną na swoich kryształach, bariera zostanie zniesiona.

Idź drogą Jacka (w lewo) do miejsca, gdzie widziałeś ścianę do ... BOOM, co też zrób i weź 2x CRESTH GRAPH i AMBROSIA. Czas iść do miejsca, gdzie jest droga do BOSSa. Kiedy powie on, abyś wrócił do celi, wybierz NIE (NO). Walka z Demon Prophet.

BOSS:Demon P.
ATAKI:Hell Size Masquerade!
Freeze (xxx will be stuck in Ice)
Vortex (xxx will be whipped)
Break (xxx will be hit by rocks)
EXP:7000 EXP
KASA:36100 GELLA

(Podczas walki xxx to imię zawodnika).

Idź do góry. Stań na jednym przycisku, a Hanpana wyślij na drugi. idź dalej, a dojdziesz do znajomego Save Pointu.

Idź na górę. Cały czas przed siebie. W końcu spotkasz kolejnego BOSSa - Shazam!

BOSS:Shazam
ATAKI:Dark Ray
Fatal Blow!
Shriek!
Dispell
EXP:9000 EXP
KASA:39800 GELLA

Idź dalej. Dotrzesz do komnaty z Dark Tear. Fajnie niszczy Filgaię. Jack rozwali krzyształ. Mała powtóka z rozrywki, czyli wspomnienia Jacka. Zostanie ranny. -> Okazuje się, że Garrett i Elmina to Jack i Lady Harken. Więcej nie powiem.

Prawdziwy plan demonów polegał na odnalezieniu wieży Ka Dingel.

ADLEHYDE


Idź do miasta. Dokonaj kolejnej wpłaty - 30000 Gella. Potem znajdź Inżyniera Toma. Jest w domu po lewej od Gildii Magów. Daj mu Secret Tool. Naprawi Posąg Guardiana.

Zbadaj posąg, a dostaniesz CASTLE RUNE (Zeldukes Guardian). Wsiadaj do Protowinga i leć do Arctica Castle (śnieżny obszar otoczony górami).

ARCTICA CASTLE


W środku wyjmij ze skrzynek dwa FULL REVIVEy i idź w prawo po schodach. Następnie idź w dół. Ze skrzynek weź MEGA BERRY, NECTAR i MEGA BERRY. Idź w lewo.

Idź do góry. Są tam drzwi zamknięte na Duplicator. W środku dwa SECRET SIGN. Wyjdź i idź do góry. Na zewnątrz znajdziesz WILD BUNCH - nowy ARM.

Idź w prawo. Kolejne drzwi na Duplicator, a za nimi - 2x SECRET SIGN. Wracaj na zewnątrz i wybierz północne wyjście.

Idź w prawo i po schodach górą. Po drodze LUCKY CARD i do góry. Dojdziesz do sali tronowej. Zbadaj tron Jackiem. Znajdzie miecz BLACK FERAL. A także dostaniesz nowy - Void. Wracaj po schodach na dół i skieruj się w lewo. Potem do góry i po schodach.

Schodź na dół. Miniesz SAVE POINT. Potem idź na południe. Dotrzesz do windy. Po przejażdżce idź w lewo. Zanim porozmawiasz z Elminą, idź do pokoju po lewej po BOOM GETTER. Pogadaj z Elminą. BOSS. Ale walczy tylko Jack.

BOSS:Harken
ATAKI:Harken Tempest!
Magnum Fang!
Asrael!
EXP:10000 EXP
KASA: 

Po chwili rozmowy Lion Idol eksploduje i dostaniesz COURAGE RUNE (Justine Guardian).

Wybierz drzwi po prawej i kieruj się do wyjścia.

Wieża Ka Dingel podniesie się z dna oceanu (extra muza!).

Udaj się do Baskar Village.

BASKAR VILLAGE


Idź na szczyt wzgórza. Dragon Idol rozleci się i dostaniesz HOPE RUNE (Zephyr Guargian). Leć do Adlehyde.

ADLEHYDE


Kolejna wpłata - 50000 Gella. Poinformuję cię, że wpłacana tu kasa nie idzie na marne. Widzisz, że miasto odżywa, pojawia się coraz więcej ludzi, a potem przyda się to do wykonywania Questów pobocznych.

Wyjdź z miasta i wejdź ponownie. Wpłać 100000 Gella!!! To już ostania wpłata.

Leć do Rosetta Town, a potem na południe. Zobaczysz pierścień z lądu (nie ma go na mapie). Użyj Earth Golema i idź do środka.

KA DINGEL


Na początek walka z BOSSem. Boomerang again!

BOSS:Boomerang + Luceid
ATAKI:Black Fang! (Luceid)
Double Boomerang Dynamic! (Boomerang)
Purple Electric, revised! (Luceid)
Large Moon! (Luceid)
Zero Armor Attack! (Boomerang)
Crescent Fang! (Boomerang)
EXP:11300 EXP
KASA: 

Po walce stanie się coś dziwnego. Gdy zaatakują inne demony, Boomerang was ocali !? Wróć się i podnieś SABER FANG. Idź do środka.

W pomieszczeniu za schodami są dwie skrzynki z MEGA BERRY. Wyjdź i idź po schodach. Potem w lewo. I w dół. Potem w lewo i w drzwi do góry. Wysadź tam podejrzaną ścianę. Idź tam i naciśnij przycisk. Wyjdź z pomieszczenia i idź cały czas w dół. Potem w prawo.

Wejdź do pomieszczenia, weź NECTAR i LUCKY CARD i idź dalej na północ. Wejdź po schodkach po prawej i idź w górę. Naciśnij przycisk, idź w dół i do następnego pomieszczenia w dół. Potem idź w lewo i drzwiami do góry.

Przejdź przez mostek i wejdź w drzwi na północy. Dalej na górę. Potem odbij w prawo i do dołu po cztery skrzynki - MAGIC CARROT, MAGIC CARROT, FULL REVIVE i FULL REVIVE. Wyjdź drzwiami po prawej u góry.

Idź w prawy górny róg pomieszczenia i zejdź po schodach. Dwie skrzynki po lewej - MEGA BERRY i MAGIC CARROT, a potem w dół. Przepchnij posąg na wielki niebieski przycisk po lewej. Wróć się do pomieszczenia z czterema skrzyniami i wybierz drzwi na środku do góy. Idź na północ.

Zabierz dwie MAGIC CARROT i idź na dół. Za prawymi górnymi drzwiami są skrzynki z MEGA BERRY i FULL REVIVE. Teraz idź w lewe górne drzwi i weź MEGA BERRY i FULL REVIVE. Zepchnij posąg w dół. Idź w dolne lewe drzwi i przesuń posąg maksymalnie w lewo i do góry. Wejdź w nowo otwarte drzwi.

Naciśnij prawy i środkowy przycisk, a potem zeskocz na dół (po prawej), wejdź w drzwi i pociągnij prawą dźwignię. Idź dalej. Jesteś już na czwartym piętrze.

Idź na dół po AMBROSIA. Wracaj i idź po górnej półce w lewo (po drodze NECTAR) i w dół. Potem w prawo i po schodach. Wejdź w drzwi na środku po METAL SHIELD. Potem w dół i lewo i do góry.

Już szóste. Weź AMBROSIA i wysadź fioletową kulę (obie rzeczy na szczycie schodów). Potem idź na siódme piętro. I od razu na ósme.

Zmienia się wystrój wnętrza. Idź w prawo i na dziewiąte piętro. Tutaj zagadka jest na szybkość. Wysadź pierwszy fioleowy kryształ, a potem POSTAW BOMBĘ PRZY DRUGIM i uciekaj na dół. Idź na 10-te.

W lewo i na 11-te. W pokoju z dźwigniami każdą przesuń jeden raz. Zachowaj przy tym kolejność przeciwną lub zgodną do wskazówek zegara, ale po kolei, a nie np. co drugą. Idź dalej. Dotrzesz do SAVE POINTU. W lewo lub w prawo. Dalej czeka BOSS - Alhazad

BOSS:Alhazad
ATAKI:Slow Down
Super Transmitted Mega Crash!
Alhazad Symphony!
EXP:10000 EXP
KASA:10000 GELLA

Po walce Jack dostanie Double Attack Force. Wsiadaj na windę i do Malduke.

MALDUKE


Idź w dół. W następnym pomieszczeniu wysadź generator w prawym dolnym rogu. Idź otwartym przejściem. Idź rurą, a dojdziesz do BULLET CLIP i najlepszego ARM - ARCH SMASH.

Wracaj na górę i wysadź drugi generator pola w lewym dolnym rogu. Idź przejściem. Po lewej jest NECTAR. Idź w prawo. Użyj Power Glove aby przebić fioletową kolumienkę na drugą stronę. Użyj Grapple i idź dalej. Dźwignia na ścianie wyłącza wszelkie pola siłowe na tym terenie.

Wracaj do głównej sali. Idź na południe. Jest tam SAVE POINT. Idź ponownie drzwiami w prawym dolnym rogu, ale tym razem idź w lewo i do góry. Idź maksymalnie w lewo i do góry. Na góze przesuń dźwignię i wejdź w otwarte drzwi. W skrzynce jest TOOL: GUITAR dla Jacka.

Potem wracaj do hallu i idź drzwiami w dół, a potem w lewo. W tym pomieszczeniu są kwadraty ze znaczkiem X, któe wybuchają, jak się na nie nadepnie. Niech to zrobi Hanpan, hehe!! Wejdź do rury i przesuń dźwigienkę na jej końcu.

Wracaj do hallu i wybierz górne drzwi (dokładnie na wprost tych). Znowu Hanpan i rury. Teraz nie ma łatwo, a trzeba wiedzieć, dokąd iść.

Na pierwszym rozwidleniu idź w lewo. Na kolejnym też w lewo, a potem w dół po SILVER BLADE. Do rury i odrobinkę w prawo po NECTAR. Potem w prawo, do dołu, a na skrzyżowaniu w prawo po PRINCESS ROD. Do rury, w prawo i dół. W lewo na skrzyżowaniu i od razu w dół po VIOLATOR.

Znowu do rury i w prawo. Do końca, a potem w górę i w prawo po NECTAR. Potem znów w prawo i w dół. Podejdź do posągu. Dostanie Jack swój ostateczny Fast Draw - Trump Card.

Wracaj do góry i do rury. Idź naokoło, a potem wyjdź przez drugi z kolei otwór. Dojdziesz do wyjścia z lokacji.

Tam czas na Hanpana. Naszykuj sobie Grapple i idź szybko prawą stroną i na kolumience szybko użyj Grapple. Idź dalej. Skręć w prawo. Masz tu dwie dżwignie, trzy kolorowe krążki i SAVE POINT.

Przerzuć lewą dźwignię (mają być ustawione \/). Idź do komnaty powyżej. Znajdziesz się w części mieszkalnej.

MALDUKE - RESIDENTIAL AREA (31)


Wyjdź na zewnątrz. Idź na północ. Za wielkim nagrobkiem jest skrzynka z WINGS. Wracaj do Malduke - Traffic Area (11).

Ustaw dźwignie w lewo(obie (\\) ). Teleport do kopalni.

MALDUKE - MINE AREA (41)


Idź na dół, a potem po schodach po prawej (lewe prowadzą do Golema Sado). Potem jeszcze dwukrotnie wybieraj prawe drzwi. Znajdziesz się w centralnej komnacie. Idź drzwiami na dole po lewej po EYE. Wracaj do Save Pointu.

Ustaw teraz lewą dźwignię inaczej (/\). Teleport do części 'posągowej???' (Statue Area)

MALDUKE - STATUE AREA (21)


Idź w dół, aż dotrzesz do miejsca, gdzie drabinę na dole blokuje kamulec. Idź teraz do prawej-gónej części omieszczenia i przejdź przez tamte drzwi. Obejdz środkową komnatę naokoło. Wyjdź prawym dolnym wejściem. Następnie zeskocz dwie platformy w dół (nie naciskaj teraz kryształu na ścianie - zapamiętaj, że to on jest potrzebny do jednego z questów).

Idź w dół, a potem w lewo i do góry. Wysadź kamulec. Teraz wróć do kryształu. Zmień go na pomarańczowy. Znowu zeskocz i idź w lewo. A potem do góy i w prawo dostępnymi drogami do drugiego kamulca (BOOM!!!).

Wejdź tą drabiną i zejdź drabiną po lewej. Naciśnij przycisk. Idź w kierunku kryształu i z jednej z komnat zabierz JOLLA PONCHO, ASSAULT COAT i FILGAIA ROBE. Teraz znowu zmień kolor kryształu na niebieski i zejdź na dół prawą drabiną. Naciśnij drugi przycisk.

Po raz ostatni udaj się do kryształu i zmień jego kolor na czerwony. Teraz - korzystając później z drabiny - udaj się korytarzem blokowanym przez dwa posągi po ARMS. Wracaj do Save Pointu.

Tutaj jest dobre miejsce na wykonanie wszelkich opcjonalnych questów. Wystarczy przerzucić obie dźwignie, aby wskazywały prawo (//) i wejść na teleport. Potem Dimensional Elevator do Ka Dingel, Escape i w świat.

Zakładając jednak, że wszystkie Questy są już wykonane, postacie mają najlepszy ekwipunek, a Raguragula gryzie piach, czas rozprawić się z resztkami rasy demonów.

Z pokoju, gdzie teleportowałeś się (Malduke) wyjdź na dół i idź skrajnie w lewo. Zejdź po schodach. Po obu stronach pomieszczenia znajdziesz NECTAR. Idź na górę.

Eye (czerwone) umieść na środkowym postumencie (czewonym). Potem Arms (niebieskie) na prawym postumencie (niebieskim), a na końcu Wings (zielone) na lewym (zielonym).

Idź dalej. Zabierz ze skrzynek po bokach MAGIC CARROTS i wejdź środkowymi drzwiami. Idź dalej do góy, a dojdziesz do pomieszczenia sądowanego przez promień światła. Wydawałoby się, że należy go unikać - nic podobnego. Nie przejdziesz dalej, jeśli nie dasz się złapać i nie zawalczysz z BOSSem.

BOSS:Berial
ATAKI:Genocide Flare!
Armor Down
EXP:7300 EXP
KASA:8500 GELLA

Idź dalej. Albo wróć i zapisz grę (co polecam). Na górze jest AMBROSIA. Zejdź na dół schodami na środku.

Zamkną się za tobą drzwi. Z dwóch otwartych po prawej jest Winda do wieży Ka Dingel, a po środku czeka BOSS. Podejdź do drzwi i daj TAK (YES). Finałową rozgrywkę czas zacząć. Idź przed siebie, a znajdziesz się przed obliczem starego znajomego.

FINAL BOSS:Zeikfried
ATAKI:Zeik Impulse
Hi-Shield
EXP:16666 EXP
KASA: 

Po tym Zeikfried przemieni się w Motherfried.

FINAL BOSS:Mothrfried
ATAKI:Sayfert's Galaxy!
Dark Ray
Inferno
EXP:20000 EXP
KASA: 

Wydaje się, że to już koniec gry. Ale zadam pytanie, czy aby na pewno? Ulecz się i idź do Windy. Zjeżdżaj do Ka Dingel. Po drodze jednak dojdzie do ostatecznego fightu. BOSS. Zeik Tuvai.

FINAL BOSS:Zeikfried
ATAKI:Fatal Blow!
Confusion
Hi-Heal
EXP: 
KASA: 

Nastąpi zakończenie. W roli głównej Ka Dingel, Earth Golem i... Zwróć uwagę na znakomite zdjęcia między napisami końcowymi. Miodek!

KONIEC

Przejdź do odpowiedniej części opisu
(obecnie jestes w części : 3)
[1]  [2]  [3]  [QUESTY]